piątek, 19 czerwca 2015

Zespół muzyczny, wodzirej, dj na wesele

Witaj! :)

Gdy sobie uświadamiam, jak wiele stron znaleźć można w Internecie, to myśl zawadiacka rozświetla mi umysł: „Kurcze! Właśnie gościsz na mojej!!!” ;) Wypada na początek się krótko przedstawić. Nazywam się Sylwester Laskowski. Więcej informacji na mój temat znajdziesz na tej stronie. Jestem członkiem Grupy Imprezowej Double Wings. Na tej stronie nie przedstawiam całości oferty naszej Grupy na wesele. Jednak fragment, który na tej stronie przedstawiam, pozwoli Ci z pewnością uchwycić sedno naszego podejścia do prowadzonych wesela i przesłania, które staramy się wspierać i wyrażać.

Gdy jeszcze byłem studentem Akademii Muzycznej w Warszawie, prowadzenie wesele, czy granie na weselach nie było bynajmniej tym, co stawiałem sobie za cel swej artystycznej działalności. Dziś z frajdą i niedowierzaniem stwierdzam, że nie tylko nie żałuję decyzji zaangażowania się w prowadzenie wesel, ale wręcz, że postrzegam to jako jedną z najlepszych decyzji swojego życia (z artystycznej perspektywy patrząc również). Moment zmiany mojego nastawienia do wesel zbiega się z momentem zrozumienia wagi i doniosłości wesela, jako świętowania po ceremonii zaślubin. Niezależnie od tego, jakie mamy doświadczenia, z czym spotykaliśmy się dotąd na weselach - pozostaje ono niezmiennie świętowaniem decyzji wolnego człowieka oddania siebie w miłości drugiemu człowiekowi. Ta treść nadaje piękna, wymowy i wartości temu świętowaniu.

Warszawa jest miejscem, gdzie są nasze korzenie. Czujemy się jednak „obywatelami świata” (czemu współczesna technika sprzyja wymownie). Nosi nas więc po świecie solidnie i podpatrujemy jak „to się robi” w różnych krańcach kraju. Wiedz zatem, że dobrze trafiłeś, jeśli z uwagą szukasz DJ'a na wesele z Warszawy. :)

Miejcie się pięknie!

1 komentarz:

  1. Witam :)
    Czy ja trafiłem na stronę autora książek o improwizacji rytmicznej,melodycznej i harmonicznej? :D
    Pytam ponieważ ...mam pytanie :D do autora wyżej wymienionych ksiąg :) i nie wiem czy mogę je tutaj zadać.


    OdpowiedzUsuń